Unser Gästebuch

Lesterquist Lesterquist

24.02.2017
12:27
Once you have all your supplies, you are prepared to get ready your personal <a href=­http:­//­ardawigs.­net/­>Wigs</­a>
head of hair. Before installing the lace wig, you will need to condition and wash your own hair. To keep your your hair healthier and head from <a href=­http:­//­www.­dresslilywigs.­net/­>Wigs</­a>
itchiness, an effective scrub and deep conditioner are recommended. Be sure the hair is totally dried up and moisturized. A trim is also encouraged if you have damaged hair or split ends. One of the major excellent reasons to <a href=­http:­//­wigsfor-­women.­com/­>Wigs For Women</a>
use a lace wig is market healthier hair when having flexibility.

Right after washing your hair and undertaking any of the advised head of hair therapies, you possess 2 options. Some girls decide to wear a epidermis <a href=­http:­//­www.­dresslilywigs.­net/­>Dresslily Wigs</a>
well developed wig cap within the lace wig for stability while others simply remember to brush their your hair back and then use. If you choose to use the wig cover be sure that it fits your epidermis tone. You may braid the hair below the cap or simply place it.

A great idea to produce a far more sensible seeking scalp is to apply Ace bandage. Ace bandage is a very <a href=­http:­//­lace-­front-­wigs.­net/­>Cheap Wigs</a>
inexpensive sporting bandage for muscle mass traumas that could be bought at your local drugstore. It clings to by itself so no glue or adhesive tape is applied to your head of hair or head. The feel of your bandage offers a bumpy appearance which mimics the head physical appearance below the lace front wig. It just <a href=­http:­//­ardawigs.­net/­>Wigs</­a>
needs to be wrapped throughout the mind both along with a normal wig cover or right to your hair. Ensure that you purify your hairline with rubbing alcoholic drinks and allow it to dried up entirely.

Sabine Heinrich

27.03.2016
11:11
Das Osterfeuer gestern war wieder einmal klasse!Ich werde keine Werbung dafür machen (purer Egoismus, weil ich sonst möglicherweise 2017 keinen Stehplatz mehr bekomme ;-) ). Dass Menschen aller Altersgruppen - von 0 (noch nicht ganz auf der Welt) bis ca. 100 Jahren
gleichermaßen Freude an diesem schönen Ereignis haben, macht es besonders reizvoll.Prima finde ich, dass die Kinder nun endlich einmal mit Feuer hantieren können - wo haben sie heute sonst noch diese Möglichkeit?
Dem Team des Bürgervereins gebührt RIESIGE Anerkennung und ganz GROSSER Dank für die zeitaufwendige Organisation dieser Veranstaltung, die uns hoffentlich noch lange erhalten bleibt!

Danke!
Sabine Heinrich

Jürgen  Plage

04.10.2015
21:03
Hallo Anke und Peter Wendt,
wir möchten uns ganz herzlich für die tolle Organisation der Fahrt nach LuLu bedanken. Wer nicht mit zur 25 Jahr-Feier der Städtepartnerschaft war, hat echt etwas versäumt.
Hanne und Jürgen

jürgen plage

29.06.2015
08:53
Hallo Vorstand und Organisatoren des gestrigen Sommerfestes,
meine Frau und ich sind wieder einmal begeistert von Eurem Einsatz und Eurem Programm zum gelingen der Veranstaltung. Wir haben wieder einmal tolle Leute kennen gelernt und interessante Gespräche gehabt. Eines ist für uns ganz sicher, das Beste was der Bagatelle in seiner Geschichte passieren konnte ist der Bürgerverein!
Es Grüßen ganz herzlich Hanne und Jürgen Plage

Dieter Richter

10.07.2013
19:42
Hallo Peter Wendt,
das ist ein erfreuliches Erscheinungsbild des Ahrensburger Bürgervereins.
gut gelungen unde informativ, d.h. alles drin was man für die Erstinformation braucht.
Glückwunsch, hassu gut gemacht!
Weiter so für unseren Verein. Dieter.